Első F21-es HOB-om. Mármint már régebb óta vagyok 21-es, csak eddig nem indultam ezen az ultimate erőpróbán. Mindig lebeszéltek, mindenféle jól kitalált "érvekkel" pl: "nem készültél", "felesleges elmenni, messze van", "nagyon hosszú az", stb... és én tényleg el is hittem ezeket. De idén aztán nem 21E-be, hanem BR-be neveztem a Szparira, nehogy elvegye a kedvem a HOB-tól, és ez a taktika nagyon szépen is működött, önbizalomtól duzzadva vágtam neki a 27,7 km-es távnak :) Mi változott idén? Hogyan lehet felkészülés nélkül teljesíteni egy ekkora távot? De tényleg, hogyan?

Igazából egy kőbiztos taktikám volt: kocogás az első métertől az utolsóig, az emelkedőkön szigorúan séta. És persze a frissítő pontok kötelező látogatása. Működött? Persze, hiszen versenyidőn belül végigmentem, nem is az utolsó helyen! Igaz, nagyon elfáradtam, az utolsó 3-4 pontra csak botladoztam, vánszorogtam, de beértem :) Magába az útvonalba nem mennék bele, jól látszik merrefelé volt kavarás, ami mentálisan nagyon negatív hatású tud lenni, szóval nem árt, ha az ember folyamatosan észben van. Nem mindenhol sikerült, sajnos. Pályából hiányoltam a hosszú átmeneteket, bár volt 2 ami kevésbé volt rövid, a legtöbb nagyjából egyforma hosszúságúra sikerült :(

Terep végig csodálatos, még az 1-es zöldek is könnyen leküzdhetőek voltak, a fehérerdő tényleg fehér, a térkép domborzatilag kifogástalan. Viszont rengeteg fakihordó ösvény, út nem került rá, így az úthálózatra csak kevésbé lehetett támaszkodni. Frissítő pontokon az ellátás [szolgáltatás a túratársak kedvéért :)] teljesen rendben volt, egyéni frissítőt is egyszerűen leadhatott bárki. Kis negatívum a büfé hiánya, pedig a (sör)sátor meg volt hozzá.

Jövőre megpróbálom-e? Biztosan :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lostintheforest.blog.hu/api/trackback/id/tr491913187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2010.04.12. 01:23:39

Pedig volt büfé, csak mire beértünk, elmentek. Legalábbis Dani állapota erre engedett következtetni...

TájékozódóFutó 2010.04.12. 07:34:36

@Zabalint: Taki előbb ért be és panaszkodott hogy nem volt, sőt az 1 bogrács leves is 10 perc alatt elfogyott.

feherfeco 2010.04.12. 10:16:35

Szia!

Bár nem tudom ki vagy, de köszönjük az elismerő szavakat. Örülünk, hogy sikerült egy kellemes élményhez hozzásegíteni. A büféért meg elnézést kérünk! (minden megadott információ ellenére is "csak" ennyire készült fel a büfés)

fehérferenc (egy szervező)

Árpibácsi 2010.04.12. 17:56:43

Lehet, hogy inkább a Dani miatt ürült ki olyan hamar az a [SÖR]sátor... :D

id. V. Gábor 2010.04.12. 20:53:23

Úgy látszik vannak még az országban olyan emberek és ez mindenképpen "pozitív" akik nem akarnak pénzt keresni.Valószínű, hogy ilyen lehetett a büfés is!!!Többen bementek a sátorba aztán kijöttek, mert Nem találták a büfét!!Óriási volt. Már verseny előtt bemelegítés képpen megtalálni egy eldugott pontot egy kisbusszal álcázva hát...... Ha tudom, csináltam volna úgy száz szendvicset itthon. Szerintem elfogyott volna!

TájékozódóFutó 2010.04.12. 22:41:05

Lehet, hogy nem kerestem eléggé ez volt a baj.
süti beállítások módosítása