...avagy tavaszi Szpari 2010. Úgy tűnik továbbra is töretlen népszerűségnek örvend ez a verseny, a szokásoknak vagy innkább megszokásnak nagy a hatalma a klubok versenyre járási szokásaiban. Ennek köszönhetően idén is kb 400 versenyző állt rajthoz naponta, a 3 nap miatt drágább verseny ellenére. Pedig 1 héttel ez előtt van a Boróka Kupa, ami az egyik legtechnikásabb hazai terepen kerül megrendezésre, és 1 héttel a Szpari után a Tájfutó Maratont rendezi Hites Viktor és csapata, ami pedig minden évben más tereppel, talán az átlagosnál olcsóbb nevezési díjakkal csalogat.

Szóval mi is jól beneveztünk arra a terepre ahol már minimum 20-szor futottunk,  hogy  szépen megtámogassuk a Tabáni Spartacust, de én most éppen ezért nem akartam üres kézzel távozni így 21BR-t választottam! Első nap rögtön télies idő fogadott, a terepen kb 5-10 centi hóval, ami futás szempontjából nem volt zavaró. Legalábbis nekem nem, gyorsabban leértem a hegyekről :). Erről a napról nincs mit elmondani igazából, a végén volt figyelős a domboldalban, egyébként sima ügy. 16-osra be is csúszott egy kis hiba (kb. 40mp). Pálya felénél fél méteres szakadás lett a bozótnadrágomon, de már egyébként is kezdett melegem lenni a 2 fokban, szóval nem volt gond :) 46 perc küzdés után megszereztem az első helyet, kb 8.5 percet verve a másodikra. Itt már gyakorlatilag el is dőlt a verseny, és az utolsó két nap elég unalmasan telt.

A második napon semmi érdekes nem történt, bár csak 1 perccel nyertem a szintén BSC-s Taki előtt, kisebb hibáim voltak. Az utolsó napon aztán a rendezők vicces kedvükben voltak, és a rajtba menet hegymászást iktattak, nehogy már ellustuljon a nép. Kettes pontra kevertem 2 percet, a 13-asról lefelé száguldva megrántottam a bokámat, így sántikálva értem célba. Ezek ellenére, ezen a napon is én voltam a legjobb, így hát az eredményhírdetésen átvehettem a jól megérdemelt aranyérmet és hamutálat kistányért. 

Köszönjük a versenyt, őszel találkozunk ugyanitt az út másik oldalán :)

A bejegyzés trackback címe:

https://lostintheforest.blog.hu/api/trackback/id/tr871847164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpibácsi 2010.04.06. 00:07:45

Robi bácsi ugye tudod hogy megint eltelt egy újabb hónap bejegyzések nélkül? Pedig lenne megint miről írni vazze!

féliksz edmundovics 2010.04.16. 14:36:06

Aki 8 és fél perccel veri a BR mezőnyt, az induljon B-ben vagy még inkább A-ban. Kezd feledésbe merülni, hogy a BR miért is lett kitalálva, és miért nevezzük még sokan mindig bé rokkantnak.

Egy bé rokkant

féliksz edmundovics 2010.04.16. 14:37:07

@féliksz edmundovics:
Úgy talán már nem is lesz annyira unalmas az utolsó két nap!
süti beállítások módosítása