Gerecse - 24 órában

2010.06.03. 23:26

Jó régen nem írtam, viszont közben bejártam a fél országot oda-vissza, hogy aztán lehessen miről beszámolni. Szóval most időrendben visszafelé írok egy kicsit mindenről. Május 29-30. 24 órás váltó. Magyar. VBT-féle. Jóféle! A két évvel ezelőttihez képest közel dupla számú csapat nevezett, még a csehek is jöttek megnézni a szép magyar földet. Bevallom nem igazán volt időm foglalkozni az eredményeket számoló programmal, bár már 2 hónapja elkezdtem, a nagy része a verseny előtti 1 hétre maradt.

Aki foglalkozik a SportIdent-el tudja, hogy erre a versenyszámra nincsen megvásárolható program, a Kramer szoftverek nem alkalmasak a feladatra. Így hát maradt a saját szoftver fejlesztése. Az első 7 váltáskor gyakorlatilag körmömet rágtam, hogy jól működik-e, de nem volt gond. Egészen addig, amíg egy sporttárs a céldoboz értintése után, a kiolvasás előtt a CLEAR feliratú dobozt vette célba, amit a program egy NullPointerException-al jutalmazott :) Élve az alkalommal felhívom mindenki figyelmét, hogy a dugóka törlés dobozba helyezése, és ott akár 1 mp-ig való benntartása után az azon található adatok véglegesen eltűnnek! A csipogás csak ellenőrző funkcióként üzemel, a törlés az első másodpercben megtörténik. Ezen az 1 eseten kívül viszonylag jól működött a dolog, a több mint 900 leolvasásból kb 10-el volt valami kisebb probléma. Egyedül a részidők produkálása okozott néha nehézséget, de ezt igazából csak extrának szántam, az utolsó pillanatban sikerült belerakni. A német 24 óráson nem adnak részidőket.

A gép mögül nem igazából volt sok izgalom, este 7 körül bepróbáltam egy ST pályát elég siralmas eredménnyel, viszont jól eláztam, meg a csalánt is megkóstoltam. Éjjel 2-kor lefeküdtem, aztán reggel fél 8 körül újra a gép elé vonszoltam magam. A pakolásra, bontásra megérkezett a jégeső is, részvétem a bontóknak :) Úgy hallom, aki ott volt jól érezte magát, ez a lényeg, találkozunk két év múlva!

Hamarosan Mecsek-kupa beszámoló.

A bejegyzés trackback címe:

https://lostintheforest.blog.hu/api/trackback/id/tr182054926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása